diumenge, 1 de novembre del 2009

QUI ETS TÚ?




He fet aquest treball sobre una persona que, a primera vista, sembla molt tímida. Ho dic perquè aquesta va ser la sensació que em va donar la primera vegada que el vaig veure. Parlo d'en Pere Mussoll.
Ens vam conèixer el segon dia de classe, peró no va ser dins de l'aula sinó al bar a l'hora d'esbarjo. Me'n recordo que es va acostar a la taula on estava jo amb uns altres companys i em va preguntar si podia seure. Evidenment, la meva resposta va ser afirmativa. A partir d'aquí va començar la nostra amistat.
Físicament el Pere és una persona amb una alçada d'aproximadament 1,80 metres. Els seus cabells són rossos i llisos i el seu pentinat d'estil Beattle. El seu color de pell és pàlid i en el seu rostre sobresurten uns grans ulls de color blau.
La seva manera de vestir és informal, acostuma a portar jaquestes esportives amb texans i bambes amples.
Cal dir, a més, que una de les seves passions és el bàsquet, de fet hi juga a l'equip del seu poble, Canet de Mar. On també és l'entrenador d'un equip de nens. A més del bàsquet, les passions que commouen el Pere són les d'anar el cinema, estar amb els seus amics i la música. En Pere és un del més joves de la classe ja que té 18anys. Ell va cursar el batxillerat social.
Doncs, aquest és en Pere Mussoll, espero que en aquest llarg recorregut que ens queda el pugui conèixer molt més.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada