diumenge, 1 de novembre del 2009

SEMINARI (DIVENDRES 30-10-09).

A la classe de seminari de divendres 30, hem escoltat la lectura que han fet la Sònia i l'Eva. Desprès ens ha tocat al torn al meu company Sergio i jo d'exposar la notícia educativa. Posteriorment, l'Annabel ens a posat una feina que hem de fer el dimecres que ve a classe de seminari. I com última activitat de seminari hem fet la posada en comú de la feina que teniem per casa.
La lectura de les meves companyes Sònia i Eva ha sigut sobre un llibre que elles mateixes han escollit. Desprès la notícia educativa que el Sergio i jo hem decidit explicar, tractava sobre la proposta que el ministre d'educació Angel Gabilondo ha exposat d'ampliar la durada de l'ensenyament obligatori. En comptes d'acabar aquest ensenyament als setze anys fer-ho als divuit. El meu company i jo hem tret una reflexió negativa sobre aquesta notícia. Perquè pensem que no és bo que es faci efectiva, ja que si ara mateix el fracàs escolar és molt elevat podria ser més si la durada es prolonga dos anys . Una vegada acabat de fer aquesta explicació hem passat a fer una reflexió entre la nostre tutora i els meus companys. Posteriorment, l'Annabel ens ha dit que no hi hauria classe el dimecres següent, però que hauríem de fer feina. Haurem de fer un informe sobre les revistes educatives de Catalunya. Explicarem què hem trobat, quienes revistes són, quins temes tracten, a qui van dirigides, etcètera. Per últim, hem posat en comú el decàleg (10 característiques que ha de tenir un mestre segons el llibre que hem llegit, "Va de mestres") i les dues paraules que descriuen les nostres sensacions una vegada haver llegit el llibre. Primer, entre grups de tres hem hagut d'elaborar un altre decàleg i desprès fer una posada en comú entre tots els grups de tres.
Crec que la meva exposició amb el meu company Sergio ha sigut correcte, però, sempre es pot millorar. Ens a fet estar pendent dels diaris durant tota una setmana i decidir quina notícia exposaríem. Desprès hem hagut de pensar i opinar sobre aquesta. Sobre l'activitat del decàleg crec que ha sigut molt positiva fer la posada en comú ja que això comporta que hi hagi cooperació i que haguem de saber escoltar els nostres companys. Valoro que la classe ha estat molt completa i profitosa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada