dissabte, 14 de novembre del 2009

CLASSE DE SEMINARI (11-11-2009).

Descripsció: Vam començar la classe fent un repàs de com estava la nostra situació amb l'alumne de tercer curs que acompanyarem a l'escola que ens hagi tocat. Posteriorment, es va passar a lectura individual. Aquesta la va realitzar la notra companya, Marta Juny. I per acabar, es va comentar, entre tots els companys el traball que es va haver de fer per sessions anterior sobre l'analisi de les revistes educatives catalanes.

Aprofundiment: dir que en el treball sobre les revistes educatives a Catalunya, cada parella de treball havia d'explicar quin procés havia fet servir per la recerca d'informació d'aquestes revistes. Van haver-hi diferents processos per arribar a elaborar l'informe o analisi d'aquestes. Després de que cadascuna de les parelles explqués el mètode utilitzat, la nostra professora Annabel,ens va fer una bona reflexió. Ens va comentar , que quan es demana una recerca d'informació tractan qualsevol tema, cadascú ha de ser lliure d'utilitzar els mètodes o processos que es consideri oportú. Com també, que no s'ha de tenir por ni angúnia de poder equivocar-se. Després ens va comentar, i fent molta referència a la importància de l'ordinador a l'hora de la recerca. No només la informació ha de ser ha de ser un canvi de format, quan es passa de paper a ordinador, sinó que ha d'haver-hi un canvi de contingut, evidenment millorant el que teniem prèviament. Despré vam parlar sobre les pissarres digitals a l'aula. Es va fer un debat amb la intenció d'opinar si és bo o dolent tenir-les a les aules. Com també a quina edat escolar han d'aparèixer aquestes pissarres.

Reflexió: crec que va ser una sessió molt positva i completa. Dic això, perquè vam poder distingir diferents maneres i formes de poder recercar, gràcies a cadascú dels nostres companys. Opino,que sobre les pissarres digitals és una eina molt sofisticada però alhora, serà positiva que s'utilitzin a les aules quan abans millor. Així els nens es faran ràpidament amb elles perqué la tecnologia és el futur de la societat, per això un nen quan abans tingui contacte amb aquesta estarà molt més preparat que no pas un nen que hagi començat a treballar més tard amb eines tecnològicament sofisticades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada