dimecres, 9 de desembre del 2009

CLASSE DE COED (04-12-09)

Descripció: Aquesta classe va continuar amb la mateixa tònica dels dies anteriors. És a dir, vam començar amb les recitacions del companys. A continuació, vam realitzar dos nous debats. El tema del primer debat va ser l'escolarització obligatòria fins als 18 anys. El grup que estava a favor van ser: Eva Gómez, Marta Juny, Alba, Elena i Helena. Per part de l'equip contrari, és a dir, l'equip que estava en contra de l'escolarització obligatòria fins als 18 anys, estava format per: Irene Recio, Ariadna Garcia, David Cortés, Laura Sánchez i Norma.
El segon debat va tractar sobre un tema molt interesat per la nostre futura professió. La informatització a les aules va ser el tema del debat. L'equip que estava a favor va estar format per: Anna Llongueras, Maria Garcia, Lorena Padilla, Judith Carrique i Eva Ladevesa. I per l'equip contrari: Natalia Carrique, Mar Gascó, Núria Maldionado, Ethel Nogués i Alba Casals.

Reflexió: Faré menció sobre l'activitat de les recitacions. Cal dir, que va ser el dia en que jo vaig haver de recitar. Estava una mica nerviós però, menys del que m'esperava. Crec que la meva actuació va ser correcte, ja que gràcies a la grabació en video, m'he pogut veure i poder fer una crítica. Es clar, que es pot millorar. Primer en l'expressió gestual, oral i en el control del nervis. Penso que a mesura que passi el curs, tot això, es podrà anar perfeccionant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada